søndag 2. desember 2012

Middelalderkostyme

Oi hei lenge sidan sist. Eg tenkte at sidan eg er treig på å skrive om ting, og eg ikkje har teikna så mykje spanande ting i det siste (trur eg), så kunne eg poste nokre av kostymene mine i staden. Og eg vil begynne med kjolen eg lagde til Oslo Middelalderfestival som var i våres ein gong.

Eg finn ikkje igjen teikningane mine til korleis kjolen skulle sjå ut, men jaja. Her er vertfall stoffet eg endte opp med å bruke. Eg fann ikkje lin i den fargen eg ville ha, så eg kjøpte eit som var salviegrønt og brukte blå stoffarge til å få det slik eg ville.


Her er vertfall planen for korleis kappa mi skulle bli. Ikkje like mykje research og dette-skal-bli-100%-autentisk, her, men eg prøvde å vertfall få den til å sjå sånn omtrentlig ut som den kunne passe inn.

Denne kappa er likevel kanskje det beste eg har laga nokon gong. Den er varm og ullete (uten å vere kløete) og fantastisk og eg har fleire gongar sovet i den i staden for dyne.



Eg måtte sjølvsagt også ha noko å oppbevare ting i, så eg lagde ein liten veske/pose/ting (dvs eg lagde to, men den andre har eg ikkje bilete av) til å henge på beltet.


Ladida prosess!





Og til slutt, det ferdige resultatet:









Biletet øverst er tatt av min far, i midten av Karoline Andersen, på veg til/på middelalderfestivalen.

Bileta under er fra Desucon, der eg lekte alv, og er tatt av Ingrid Marie Bragdø (venstre) og Danarki (høgre).



Så det! Neste kostyme eg held på med er eit cosplay av Sansa fra Game of Thrones, men det skal få sin eigen post når eg har litt meir å vise fram. Kanskje.

4 kommentarer:

  1. Pent, Ingrid! Du passer så bra til den type klær også.

    Syv

    SvarSlett
  2. Absolutt nydelig kostyme! Kappa ser virkelig god og varm ut, blir du forbanna på meg om jeg hermer?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, og den er fantastisk god og varm, og neida, ooog wow dette er eit veldig treigt svar.

      Slett