søndag 2. desember 2012

Sansa, del 1

Sidan eg eigentlig burde skrive essay men i staden prøver å finne ut kvar eg kan få tak i sytråd her borte (oja, hei, eg bur i England nå, viss det er nokon som ikkje har fått med seg det).  Så eg tenkte at eg kunne like godt lage eit blogginnlegg til, sidan eg var så godt i gang før i dag.

Eg har nemlig store planer om å sy meg denne kjolen:


Biletet til venstre har rett farge, men til høgre er beltet med. Som eg allereie har laga! Og ser sånn ut:


og er resulatet av mange dagers slit og vonde fingre, og eg lover at eg skal aldri lage chainmail igjen i mitt liv. Eller, i så fall skal eg vertfall ha ein betre wirecutter. 


Uansett, eg fekk stoffet mitt (åtte meter! Eg har aldri bestilt så mykje stoff på ein gong i mitt liv) i posten her om dagen, og det er PERFEKT!


Eg har også funnet linsene eg skal bruke, farga håret, farga extensions og funnet ut korleis eg skal ha dei for at det skal fungere. Så nå er det berre å lage mønster og klippe og sy til fingrene detter av. 

Det eg trur blir verst er nok mønsteret til ytterkjolen, men den tid den sorg. 

Forhåpentligvis blir eg ferdig med dette til våren ein gong, fordi eg har planer med min venn Sina (som du kan stalke cosplayene til her. og tru meg, det vil du, dei er fantastiske), som skal vere Margaery sammen med meg, og vi skal erobre the seven kingdoms! Eller vertfall finne bra con som vi kan dra på sammen. Så, eg gleder meg! 

Vel, også fordi Sansa er best <3 Men det er ekstra kjekt å kunne cosplaye saman med folk.

Så. Det. Eg får vel prøve å skrive litt essay. Ønsk meg lykke til!




1 kommentar: