onsdag 6. juni 2012

Artblog og eksamen

Hei, sorry eg ikkje har posta på lenge, eg har vert fullstendig oppslukt av skule. Nå held eg på med eksamen, så det blir nok ikkje så mykje framover heller, men eg har masse prosjekt for sommaren som eg håper eg kan få skrevet litt om.

Til den siste oppgåva vår på skulen (bortsett frå Tema 16, som gjekk over heile semesteret), skulle vi promotere oss sjølv, og eg laga til det ein artblog. Der kjem eg berre til å poste teikningar og relaterte ting, medan denne bloggen er litt meir generell. Den er også på engelsk, både fordi det er meir praktisk og fordi eg flytter til England for å ta resten av bachelorgraden min til hausten.

Den nye bloggen min heiter long shot illustration, og eg har allereie laga ein post der om Tema 16 / Hamalon.

Her er ein liten del av det eg posta der, berre så denne bloggposten ikkje skal føles så tom (og så de veit kva de går til om de skulle finne på å følge linken?)







1 kommentar:

  1. ÅH GUD den siste tegninga der er så sykt fantastisk. Jeg vil bo deeer <3 Seriøst.

    SvarSlett