søndag 20. november 2011

Europa

Som dei fleste personar som draumar om å leve av å lage teikneserier/illustrere, har eg aaalt for mange jern i ilden, og alt for lite tolmod. 

Men sidan eg driv på med Tema X - ei oppgåve i fire deler der vi skal jobbe med å utfordre oss sjølv og bli flinkare på dei tinga som passer til det vi vil for oss sjølv - og denne oppgåva var som skapt for å leke med teikneserie igjen, begynte eg på alien-teikneserien min, som foregår på Jupiters måne Europa. Eigentlig var planen å bli ferdig med fem sider, men eg skjønte ganske fort at det ikkje var mogleg. Så, fire skisser og ei side ferdig håper eg går an å få til til imorra. 

Uansett, her er ein WIP av side tre. Framleis ein del igjen, og eg må nok tweake veldig masse på den, men i det minste byrjar det å likne på noko nå.

PS: Sidan ingen faktisk har vert der ute (eller inne, as it were) kjem eg til å ta meg MANGE kunstneriske friheiter. Ein del som eg sjølv også trur at aldri kan gå an, men, det er jo lov å håpe. 

1 kommentar:

  1. Oooo, kult :D Du må fortelle mer om konseptet og karakterene og sånn etter hvert!

    SvarSlett