fredag 14. oktober 2011

Steampunk Pirates of Whatnot

For litt over eit år sidan fekk eg ein ekstrem inspirasjons-boost og lagde sånn seks-sju karakterar på ein dag. Desse kom etter masse obsessing over steampunk, så det var sjølvsagt berre logisk at dei havna i eit slikt univers. Seinare kom fleire karakterer, og eg begynte å lage ein teikneserie. Denne tar sjølvsagt utruleg lang tid, og eg er ikkje ferdig med den første sida ein gong (full farge. nei, eg aner heller ikkje kva eg tenkte på), men eg har laga massevis av karakterskisser. Eller, ein del, vertfall. Så eg tenkte eg kunne dele det eg hadde her, vertfall.

Så. Handlinga er satt i framtida, antakeligvis London, og hovudpersonane mine er pirater på eit skip. Eit sånt eit som går på vatnet. Dei har også tilknytning til eit luftskip og ein ubåt, men er i all hovudsak uavhengige. Eg har.. eigentlig ikkje noko aning om kva som kjem til å skje enno, men eg har vertfall masse bakgrunnshistorier, så det er no ei byrjing, vertfall.


Dette er Wilhelmina, kaptein på piratskipet, og hovudpersonen min, saman med dottera Mehitabel:


Nå er ikkje dette akkurat dei kleda Mehitabel (eller Hitty, som ho føretrekk, og eg også, fordi, yep, langt) går i til vanlig, men det var det einaste eg hadde på maskina mi, så det får duge. 



Marie og Thom er berre nokre dagar gamle, så dei har ikkje fått så mykje design enno, anna enn det visuelle, men begge høyrer vertfall til piratcrewet.


Tryphena er ein spion og informasjonsdealer som "offisielt" jobber på biblioteket i byen, men gjer tenestar for mellom anna piratene. Ho skulder Wilhelmina veldig mykje, av grunnar ingen andre veit. 


Jeanine er den yngre halvsøstra til Wilhelmina, som høyrer til overklassen og draumer om å eige eit stort luftskip.


Og til slutt (cue masse familiedrama) har vi tre karakterer som ennå ikkje har fått navn, men dette er mora til Wilhelmina, faren til begge (obviously), og mora til Jeanine. Dei to sistnevnte er framleis gift (trur eg), medan mora til Wilhelmina har eg ikkje bestemt meg heilt for enno. Dette er korleis dei såg ut ein del år før tida hovudhistoria mi foregår i. Antakeligvis medan Wilhelmina og Jeanine framleis var små. 

Eg har også ein haug av detaljer om kvar av karakterane og ein del andre ting, men eg trur dette held for no. Vel, eg kan legge til WIP-en av den første sida eg har teikna, i det minste. Og der er Hitty i sitt vanlige antrekk også. Så. Sånn:


5 kommentarer:

  1. aaaaaa de er så kule og magiske og ting ser fine ut<3

    SvarSlett
  2. Det er alt så ommenommenom : D og veldig spennende. Og så elsker jeg steampunk xD høhø omg nå fikk jeg lyst til å tegne xD jeg må videreutvikle characterdesignet på nebula!!

    SvarSlett
  3. OOOOOOHHH. Jeg trur jeg er forelska i alle karakterene allerede. Og jeg vil bare... lese. Ja. Lese hele NÅ.

    SvarSlett
  4. Oooh yay! Eg kan sikkert asgfadjahgke til deg om dei om du vil, vertfall. Og så skal eg prøve å få gjort ting med dei sidene eg allereie har linearten til etter kvart, vertfall.

    SvarSlett