mandag 10. oktober 2011

Adventure Time!

Ooops, det er visst kjempelenge sidan eg har posta noko her. Det er nok mest fordi eg har hatt så sjukt mykje å jobbe med, både på skulefronten og ellers.

Uansett. I forrige veke fann eg ut at eg berre var nøydd til å sjå Adventure Time, og nå har eg snart sett ferdig dei to første sesongane. Så etter å nettopp ha blitt ferdig med eit oppdrag for Jazz på Jølst (som eg kanskje kjem til å poste ting om seinare), ville eg berre teikne noko enkelt og gøy, så då vart det Princess Bubblegum og Lumpy Space Princess i ein haug av rosa skyer.


Eg har tenkt til å lage fanart av Adventure Time som eg bruker litt meir tid på og prøver å teikne i min eigen stil, men enn så lenge så var dette vertfall eit hærlig avbrudd frå meir seriøse ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar