lørdag 3. september 2011

Når symaskina er øydelagt...

...danser musene på bordet!

Eventuelt tek ein fram nål og trå og syr for hand. Så etter at Ingrid Marie drog heim i dag vart eg sittande ved kjøkkenboret med eit stykke ullstoff. Dette stoffet (som eigentlig var ein gensar) har eg hatt sidan ei oppgåve på vidaregåande, der vi klipte og tova massevis av gamle ullklede frå FreTex, og eg forelska meg slik i stoffet at eg tok det med heim for å kunne sy noko av det ein dag. Den dagen vart visst i dag.

Og når eg først syr/lagar meg noko så må eg sjølvsagt fram med sminkekosten og parykkar og slikt etterpå, så eg kan vise det fram litt skikkelig. Her er vertfall resultatet:





2 kommentarer:

  1. Takk! Eg lagde eit cirka-mønster så eg hadde noko å gå etter, men ikkje stort anna enn å ta måla mine og teikne på utifrå det.

    SvarSlett